Mojesu laknulo, otisao na odmor!


Dejvid Mojes juče primećen u Majamiju, baš na Floridi žive gazde koje su ga smenile. Bivši trener Junajteda voli da putuje, sad nema obaveze pa je sa gospođom otišao na odmor. Kolika je njegova odšteta?
Nije ovo bila laka godina za Mojesa, svakako da je u pitanju neuspeh karijere, ali kako rekosmo, Škot će verovatno već ovog leta biti zatrpan ponudama.

Pominju se Seltik za koji je igrao, ali i Njukasl, VBA i Aston Vila. U međuvremenu je Mojes sa ženom otišao na odmor, poznato je da obožava putovanja, odabrali su sunce Majamija.

Naravno da se tamo neće sresti sa Glejzerima koji su ga smenili, ali će trošiti njihov novac. On je zaradio oko 4.5 miliona funti ove sezone, imao je ugovor na šest godina, a priča se da je odšteta već dogovorena.

Naime, problem za Mojesa je to što je u ugovoru postojala klauzula da u slučaju neulaska u Ligu šampiona i otkaza, ima pravo na 7 miliona funti za sezonu, dakle godišnju platu i još dva miliona pride.

Na kraju nije imao izbora, to stoji na papiru, a veruje da je klub doneo odluku o njegovoj smeni pre par nedelja, ali da su sačekali matematički da izgubi šansu za top 4 kako bi mu isplatili manji novac.

Klub je demantovao te tvrdnje, ali tome u prilog ide i činjenica da se Ed Vudvard sreo sa Van Galom pre par nedelja, već tada je bilo jasno da Mojes odlazi.

Škot je ljut na direktora kluba sa kojim u poslednje vreme nije imao dnevni kontakt, tada se osetio izolovanim i već naslućivao šta će se dogoditi.

U svakom slučaju, za Mojesa koji je pre nekoliko dana napunio 51 godinu, ovo nije poslednji izazov, gledaćemo ga, sigurno je ponovo u Premijer ligi, ali u nekom manjem klubu uz manji pritisak. Nije ni krio da su mu reflektori i pažnja javnosti smetali i da je u Evertonu radio u potpuno drugačijoj atmosferi.

Sada će se ponovo naći u nekoj takvoj sredini, biće interesantno videti kakvi će biti rezultati, jer je tokom ove sezone njegova stručnost i trenerski kvalitet često dovođen u pitanje...

Nema komentara:

Objavi komentar