Gigs: "Nisam oka sklopio..."


Nakon svog prvog meča na klupi Junajteda, Rajan Gigs otkrio je kako se pripremao i sa čime se suočio.

Rajan Gigs je trijumfalno okončao svoj debi na klupi Mančester Junajteda, pošto su 'Đavoli' sa četiri gola ispratili Norvič sa 'Old Traforda'.

Ipak, početak meča bio je neuobičajen za navijače Junajteda, budući da u timu nije bio Huan Mata, najskuplje pojačanje prethodnog trenera Mojesa.

Gigs je otkrio kako mu je bilo zaista teško u izboru ekipe i da nije spavao prethodne noći.

"Uopšte nisam spavao prethodne noći..."

"Izostavljanje Huana Mate iz startne postave je bilo zaista teško za mene i to je pozicija u kojoj nisam bio pre."

"Ja sam takođe i jedan od njihovih saigrača. Saopštio sam im sastav pre utakmice i neki od njih nisu bili srećni, ali nisu se durili."

"Videli ste Huanovu reakciju, on je pravi profesionalac." - zaključio je Gigs.

Nema komentara:

Objavi komentar