Giggs: Ponosan sam što sam dobio priliku biti menadžer


Danas je održana press konferencija pred utakmicu sa Norwichem. Press konferenciju je po prvi put kao menadžer vodio Ryan Giggs.
“Nakon burne sedmice, u utorak kada me je Ed pitao da li bih vodio ekipu do kraja sezone bez razmišljanja sam rekao da bih. Od tada počinje luda sedmica.”

“Moram reći da je ovo moj najponosniji trenutak u životu. Navijam za United cijeli život i United je dio mene od 14. godine dok sam još išao u školu. Ponosam sam, sretan i malo nervozan jer sam kao igrač i jedva čekam utakmicu u subotu.”

“Ne mogu da dočekam utakmicu i da izađem na Old Trafford. Znam da će biti veoma zanimljivo na tribinama i da će navijači biti sa nama. Ekipa izgleda odlično kroz čitavu sedmicu. Moram pripremiti i sebe za ovakav momenat.”

Novi menadžer je imao samo jednu poruku za igrače:

“Rekao sam im da im vjerujem i da znam da su sposobni da izađu u subotu na teren i pruže navijačima igru sa kojom će biti zadovoljni. Posebno da postižu golove, bore se, igraju brzo, da igraju kao na treningu i da pobjeda neće doći u pitanje.”

Giggs je rekao da je veoma zadovoljan kako su se igrači pokazali na treningu odmah nakon smjene Moyesa i da je atmosfera u svlačionici na odličnom nivou.

Nema komentara:

Objavi komentar