Gigs: "Možda sam odigrao svoju poslednju utakmicu u crvenom dresu"


Rajan Gigs, koji se po mišljenju mnogih na kraju ove sezone bori da ostane za stalno na kormilu Junajteda, istakao je da je potpuno fokusiran na poslednje dve utakmice i da ne zna da li će još neki put istrčati na teren kao igrač.

Gigs je "čuvar klupe" Junajteda najverovatnije za Van Gala, ali velški igrač-menadžer će sigurno pokušati da se nametne i izbori za priliku da vodi Junajted i sledeće sezone.

Sam Gigs tvrdi da ne razmišlja o tome šta će biti, već želi da svoj posao ove sezone odradi na najbolji mogući način.

"Potpuno sam fokusiran na završnicu sezone, želim da je završimo trijumfalno i tako u dobrom raspoloženju dočekamo sledeću.

Ne znam kakvi su planovi uprave, niti me to puno zanima. Ja sam sada ovde, trenutno sam menadžer i odgovoran sam za rezultate, pa hoću da budu najbolji mogući.

U svoj toj brizi i razmišljanju čak ne znam da li ću još neki put zaigrati utakmicu za Junajted.

Moguće je da neću, ali još uvek nisam definitivno odlučio"
, rekao je Gigs.

Nema komentara:

Objavi komentar