Junajted razočarao Fergija?


Legendarni Škot se konačno i sam oglasio povodom otkaza koji je dobio njegov naslednik, čovek koga je sam izabrao na mesto menadžera Mančester Junajteda.Dejvid Mojes je u utorak završio svoj kratki boravak na klupi Mančester Junajteda.

Nakon 11 meseci pošto ga je u njegovo 'sedlo' postavio Ser Aleks Ferugson, bivši menadžer Evertona je na krilima izneverenih očekivanja dobio otkaz, a omču oko vrata pritegao mu je upravo poraz od bivšeg kluba, rezultatom 2:0.

Nakon čitave sezone spekulacija i nagađanja, Mojes je ove nedelje ipak izgubio poverenje rukovodstva, engleski mediji su javili da je aktivirana i klauzula u ugovoru, po kojoj se ugovor prekida u bilo kom trenutku ako Junajted ostane bez plasmana u top 6 klubova Premijer Lige.

Čovek koji je odabrao novog menadžera, ujedno svog naslednika, Ser Aleks Ferguson, razočaran je načinom na koji je saradnja između Mojesa i Mančester Junajteda prekinuta.

Nije se oglašavao Fergi čitave nedelje, ali se iz njegove kratke izjave koju je dao 'Tajmsu' na humanitarnom događaju u Mančesteru jasno naslućuje šta misli.

„Zaista je uznemirujuće kako je sve ispalo.“, kratko je prokomentarisao Ser Aleks Ferguson.

Inače, Dejvid Mojes se sasvim profesionalno i džentlmenski poneo u rastanku sa klubom, bez obzira na sve glasnije spekulacije u vezi sa 'prljavim vešom' koji je navodno postojao unutar ekipe, bojkotu fudbalera, 'miniranju' menadžera i opštoj negativnoj atmosferi.

Nema komentara:

Objavi komentar